INTERNATIONAL BOOKINGS:   +34 647-639-349

• fra
  • cat

INFO

La residència Mestral Mar destaca per ser internacional, som un punt de trobada entre residents de diferents nacionalitats per tal que sigui enriquidor per a ells i tots amb una mateixa finalitat preparar-se i formar-se per la seva llicenciatura i alhora tenen la possibilitat de compartir les seves vivències amb estudiants de diferents universitats, nacionalitats i cultures.

Ocupem diferents plantes d’una finca modernista totalment restaurada i decorada perquè la seva estada amb nosaltres sigui confortable i acollidora.

El reduït nombre de places ens permet oferir a cada un dels residents una atenció personalitzada pel que fa als horaris, alimentació i un tracte personal, atendre així les seves necessitats en un ambient familiar i acollidor. A causa de les característiques de la residència disposem d’unes condicions òptimes per a la dedicació a l’estudi ja que és fonamental per a la formació i desenvolupament de l’estudiant.

LA RESIDÈNCIA